Tuesday, January 4, 2011

done...

hye sume...hari ini pnat gler2 sbb kls dari pg smpai ptg tp sempat ag aku update blog ni...tak nak bg nampak cam sama je....naty boring lak...actually i don't have expertise to update my blog but if some of u know how to update blog,u can treat me or give some opinion to do benda alah ni....hehe b.inggeris masih broken tp aku kena improve lg b.i aku cause at dis semester i can say dat all my subject in b.i n bahasa pengantaraan pun dlm b.i...
cabaran la tu sume...like apa (ayat dlm anak tekak)..haha bila dgr lec2 aku yg mengajar dlm b.i ni naik lak smngat utk jd cam dowg....hehe niat baik slalunya Allah makbul kan??
hemm so what to say again huhh???now i try to improve my langguage with read english pnya novel...tajuk dia "a day in the life"..haha first novel in other langguage i read...so chalengging kan??tp cite ni best la jgk...sama cam novel cinta2 tu...aku mmg hantu novel...bila baca mmg tak kan pandang kat lain...kdng2 terpk gak kalaulah aku blaja mcm aku baca novel tu confirm pointer ckp2 4...haha cayalah asenya blh wat kenduri kesyukuran kot kat kg kalo dpt mcm tu...errmm pointer sem lepas alhamdulillah walaupun tak capai dekan tp still lg dlm kategori baik...sume tu anugerah Allah....Tuhan nak bg takat tu je walaupun dah berusaha...so terima je tp terima pun still kena improve lg tau!!jgn trima dgn hati redha smpai last sem sudah....kan free2 je kerajaan dpt blk ptptn tp kejenya tak dpt...oh no!! tak nak!!! aku nak keje dulu sbb nak bg duit kat umi n abah...so naty aku keje dowg just goyang kaki je kat umah...haha tak pun sapu sampah kat depan umah aku tu je lps air banjir...seronok tgk umi ngan abah sapu sampah dpn rumah hari tu....
umah aku naik air sbb biasalah musim tengkujuh kan...so setiap pg mesti umi n abah kena sapu sampah yg dibawa air banjir tu...slalunya naik sampai atas jalan dpn umah aku tu laa...so dowg takut moto ke keta ke nak lalu ssh so dowg buang sampah tu sama2...yg syoknya tgk umi aku membebel kat abah aku...abah aku pnya la wat muka selamba smpai aku pun nak gelak tgk dowg...muka abah aku time umi aku membebel cam tak de perasaan seyyhhh....hahaha
k lah byknya aku membebel....hehe lupa lak nak speaking english...tak pe lah natykan bebelanku pd masa akan dtg....insyaallah aku speaking hbs2...haha broken!!
nak blaja kena brani bak kata lecturer aku...so aku berani!!korang nak gelak ke nak kata aku tak pandai aku tak kisah....haha 
ok korang aku nak landing2 kejap...sakit blkg dah sbb hari ni sjak blk kls td asyik dok ngadap bnda alah ni je...ok permisi dulu korang...tata!!love u all....

No comments:

Post a Comment