Tuesday, January 11, 2011

s.o.u.l.m.a.t.e

hye korang sume...skrg mood aku agak sedih...
bkn agak sedih tapi aku mmg sedih!! aku dikejutkan dgn 1 berita yg aku sendiri tak jangka...
ayah mr smith meninggal dunia hari ni dlm lingkungan jam 12 lbh...aku tak sangka sbb mengejut...
sabar k awk...Tuhan tu adil....Dia bagi ujian kat hambaNya mengikut kmampuan dan kekuatan hati hambaNya utk tahan sume ni....awk jgn sedih2 sgt sbb kalo awk sedih sy pun sedih...kalo awk nangis sy pun akan nangis...sbb kita kan 1..bykkan bersabar ea...sy harap awk redha dgn pemergian abah....setiap dugaan yg menimpa membuatkan kita lg kuat n matang tau...setiap yg berlaku ada hikmahnya...mungkin skrg awk tak nampak tp akan datang awk akan nampak apa hikmahnya...serius sy mmg tak blh dgr awk nangis or sedih sbb sy tak leh tgk awk mcm ni...so be strong k soulmate...sy sentiasa disini...
c.h.e.n.t.a  to  s.o.u.l.m.a.t.e <3 <3

No comments:

Post a Comment