Wednesday, January 12, 2011

temukan cinta kpd ku utk menguatkan lg cintaku kpdMu...

Ya Allah....
Jika aku jatuh cinta...
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu.....
Agar bertambah kekuatanku utk menyintaiMu....

Ya Muhaimin...
Jika aku jatuh cinta....
Izinkanlah aku menyentuh hati...
seseorang yang bertaut padaMu Ya Tuhanku...
Agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta nafsu....

Ya Rabbana.....
Jika aku jatuh hati....
Jagalah hatiku padaNya....
Agar tidak berpaling daripada hatiMu....

Ya Tuhanku....
Andainya ada salah perilaku ku dalam hubungan kasih ini....
Kau sedarkanlah aku dan dirinya utk bertaut kembali kepadaMu....
Tautkanlah kasih kami ini utk kami muhasabah diri kami...
Utk kami tambahkan lg takwa terhadapMu....

Amin Ya Rabbil Alamin.....
~~~sya nurul alyahya~~~

No comments:

Post a Comment