Wednesday, January 26, 2011

ya Allah ku mohon petunjukMu....

hye salam...dah lama aku tak update blog ni...actually aku agak stress sjak kblkngan nie....
apa yg aku tahu smoga Allah tetapkan yg terbaik utk aku....diluah mati mak ditelan mati bapak...itulah apa yg aku ase skrg ni....kalau kita dah dapat yg terbaik...npe kita perlu lepaskan...adakah kita akan jumpa org yg btl2 kenal ngan kita mcm dia kenal aku....tau bila aku gembira...bila aku sedih...aku tertekan..bila aku nk marah...walaupun aku hbs sorok perasaan tu sume...seriously aku sedih teramat...tlg la Ya Allah berikan petunjuk Mu diatas sume yg terjadi ni....
Andai Kau tetapkan jodohku bkn dgnnya....Kau hapuskanlah Perasaannya terhadap aku...
Kau lepaskanlah seksaan jiwa dari dirinya Ya Allah...aku mahukan yg terbaik utk semua pihak...
Aku mohon Ya Allah....
Tlg aku dalam mencari kepastian hidup...

No comments:

Post a Comment